Kızlar bana bir yol gösterin ya vallahi şu sıcakta 7-8 kg bebeyi hopbidi hopbidi kucakta sallamaktan suyum çıkıyor. 10-15 dk içinde uyutuyorum ama kollarım artık dayanmıyor. Desteksiz uyuması için yatağına bırakıyorum. Sinir krizi geçiriyor. Öyle bir ağlıyor ki gercekten biri bizi görse boğazlıyorum sanır. Nefesi kesiliyor. Sırtını sıvazlıyorum. Pış pış yapıyorum. Konuşuyorum sakince yok bana mısın demiyor. Gece de asla kesintisiz uyumuyor. 6 aylık bebek 3 saatte bir mama içmek için kalkar mı ya benim ki kalkıyor. Vermesem kendi kendine uykuya dalmiyor ağlıyor.