isufumveben yenianne___ normal, sıcaklıyor olabilir ince zıbın giydirin ssdece üstüne ince bir müslin yeter
gokcen_ yenianne___ kız bu ateş değil zaten ,38,5 ve yukarısı ateş sayılır.Doktorumuzundan da önersiyle Braun ırt6525 aldık ,hem de ateşin yüksekliğine göre yeşil ,mavi çok yüksekse kırmızı oluyor.Tavsiye ederim