Merhaba 1 haziranda sezaryen ile doğum yaptım dikişlerimin sağ kısmında 15. Günde bir kızarıklık ve şişme olmuştu doktorum da enfeksiyon olmasın diye antibiyotik krem ve antibiyotik vermişti kullandım bu çarşamba baktığımda kaybolmuştu ve bu süreçte hiç dışarı dahi çıkmadım hareket etmemiştim. Çarşamba kontrolümde doktor artık yürüyebilirsin normal rutinine dönebilirsin dediği için eşimle 2 gün alışverişe çıktık ancak aşırı bir yürümem olmadığı halde dün dikiş yerimin aynı yerinde şişliğin oluştuğunu gördüm. Dikişlerinde böyle bir problem yaşayan var mı acaba? Neyden kaynaklı olabilir