Doktora guttk kızlar tekrardan taşı varmıs kum gbi dedi kristal diye soyledi doktor diliyle sanrm.nefrolojiye yönlendirdi taş bobrekde oldugu icin.burqdada doktor yokmus izindeymis suan gelirsede ayrılacakmıs buradan.antepe gidin dedi🥺bebegimin vucudu taş üretiyor anlicanız .antepd3 bildiginiz böbrek doktoru varmı iyi bir doktor önerisi olan