Kızlarrr evimi pire bastı 2 gün önce üstümde gördüm ama yakalıyadım evi ilaclatcam ama herşeyi makinaya atıyorum 60 derecede yıkıyorum ama napcam bilmiyorum birde ısırıyor nokta kadar küçücük kırmızı leke şişme kaşıntı yok yani o anlık kaşıntı ondan sonra yok bebeğim var 7 aylık ona gecicek diye korkuyorum nolur yardım edin