metemom_ benim 10 aylık ikizlerim var oğlum emekleme pozisyonuna geçiyor sürekli ama kızımda hiç belirti yok o ayakta durmayı daha çok seviyor sanırım emeklemeden yürüyecek. 35 haftalık doğdular o yüzden benimkiler gelişim olarak 1 ay geriden geliyorlar. Oğlumun 4 kızımın 2 dişi var oğlum ek gıdayı asla istemiyor zorla birkaç kaşık yediriyorum kızım maşallah ne versen yiyor 😂 bu ay atak mıdır dişten midir bilmiyorum gece sık uyanıyorlar çok yoruluyorum 😵💫