Fluflu maybeybi doktorum iyi diyor etraftakiler kısa diyor genetiğinde yok kısalık diyorum ama işte herkes konsuuyro
maybeybi Fluflu benimkini de görenler büyük duruyor diyor boy kilomuz aynıymış milletin dediğine bakarsak ohooo 😁 persentilde iyi doktorda iyi demiş boşverin 🫶🏼
byzyldz Fluflu internete erkek bebek persentil yazınca da çıkıyor e nabızda falan da oluyor ama boyu gayet normal üst sınır zaten 81 cm alt sınır 73