Kızlar bebeğim şu 2-3 gündür emmek kesinlikle istemiyor . Biberonla da sağdığım sütü vermeye çalışıyorum döke saça içiyor çok gönülsüz içiyor . Bezleri kupkuru 2 gündür . Ben ne yapmalıyım ? İyice acıkıp emmesini mi beklemeli yoksa ara sıra da olsa biberonla içirmeye mi çalışmalıyım ?