aslanmammy aslanmammy 1 yaş komtrolü için gidicem medicana takipliyim ama ordaki doktorumdan memnun değilim
aslanmammy esrabulut128 doktor ismi vermem etik olmaz bana öyle denk gelmiştir. Sigortam varda sorumla ne alakası var :)
aslanmammy esrabulut128 mehmet yan için dicekseniz onun sigortası farklı orda gecerli değil teşekkürler ne kadar iyi bi doktor olduğunu da biliyorum
esrabulut128 aslanmammy Öner bey ve Fatih bey var mesicana’da ben acile gittiğimde denk geldiler ikiside iyi bence