Kasım 13de yani 3ay 13gün önce sezaryen oldum. Ilk 1 hafta ağrım az çok vardı, ilk gün ayağa kalktım ve hep ayaktaydım yani öyle ağrım sancım olmadı. 40gün sezaryenden sonra kanama-akinti şeklinde devam etti, Ocak ve Şubatta 12-15gün süren adetim oldu yine ağrım olmadı fakat 2 gündür sağ tarafımda yani dikişin son 2cmlik kısmında içe doğru giren bi ağrı var otururken kalkarken çok canımı acıtıyor bebeğimi de kaldıramıyorum nerdeyse o kadar şiddetli giriyor. Bu durumu yaşayan var mı, yardımcı olur musunuz lütfeeen 😣😣🙏