kizlar 12 aylıkken kontrole götürdük bıngıldağı acıkmis hergun duzenli D vit kullaniyoruz 5 damla olcak sekilde tok karnına sabahları ama hala kapanmamış 18 aya kadar vakti var diye biliyorum daha vaktimiz var ama nebiliyim ben korktum ya kapanir dimi inşallah