Kızlar ben seyahat etmeyi çok severim . Yeni yerler göreyim sürekli yolda olayım hep istediğim şey ama malum iki küçükle dışarı çıkmak bile eziyet 🥳 (2 buçuk yaş 9 aylık) yarın yakın bir arkadaşımın Mersin’de düğünü var diğer gün de eşimin arkadaşının adana da. Eşim dedi ki ikisine birden gidelim bahane olmadan bir yere gitmiyoruz zaten. Ben de gidelim dedim ama normalde böyle seyahatler öncesi çok heyecanlı olurum içim kıpır kıpır olur. Ama ne yaşayacağımı bildiğim için hiç heyecanlanamıyorum aksine tedirginim nasıl olacak çocuklar duracak mı sürekli ağlarlar mı. Düğün akşam gündüz denize gideriz kaç yıldır denize gitmedim ama sahilde yaşayacağım kaosu düşündükçe ne bileyim dhdhdhd eşime de belli etmemeye çalışıyorum sonra bir daha teklif etmez falan 🤣🤣🤣