
Kızlar bebeğim boynunu kaldırmıyor sürekli böyle tuttuğu için boynunun altı kıp kırmızı pişik bugün iyileşiyor yarın aynı kusuyor temizliyorum kremliyorum kuruluyorum ama o bölgeyi bir türlü kuru tutamıyorum kaldırmadığı için her gören aaa pişmiş krem sürmüyor musun diyor moralimi bozuyorlar halbuki hergün banyo yaptırıyorum 2 kere sürüyorum ama çözümü bulamıyorum ne yapmam lazım ?