Oğlum beş yaşında ekim ayında 6 yaşını dolduruyor siz kaç yasında birinci sınjfa verdiniz bu sene ana okuluna gonderdım ama uyum sağlama konusunda eksiklerimiz var öğretmeni okula hazır ama davranıslarında eksikler var yaza göre değerlendirme yapın dedi üstelik br buçuk yasında kardesi de var bir de hamileyim okullar açılmadan agustosta dogum yapacagm iki kücük kardesi olucak okula gidip gelme zor olucak ve herkes birinci sınıfın zor olduğunu söylüyor babasıda çok ilgilnemez calısıyor cunku bütün yük benm üstümde olucak gözüm hiç kesmiyor ama geç başlaması nasıl eksi artı yanları olur onuda bilmiyrm daha altı yaşını bile doldurmadı benm gibi olanlar varmı iki sene üst üste ana okuluna gitmeye de bilemedim doğru olurmu kafam karıştı