Bizim evimizde aynı derecelerde bende ilk başlarda zıbınla yatırmıyordum üşür diye ama bu sefer isilik oldu maalesef, boyunları kolları hatta göğsü 🥲 o yüzden tek zıbınla yatıyor eğer kendim serin hissedersem bacaklarına ince tek kat bi müslin örtüyorum