Herkese merhaba. Kızım 20 aylık ama parmak ucu basma durumu var tek ayakta hiç bir şekilde tabanı yere temas etmiyor doktora götürdüm fizyoterapiste götürdüm ama hala bir ilerleme yok. En son istanbulda çok ünlü bir ortopedi doktoruna götürdüm botox yapılması gerektiğini söyledi sizlerden bu süreçten geçenler nasıl bir yol izlediniz neler yaptınız ne zaman yürümeye başladı çocuklarınız ve en önemlisi botoxtan sonra olumsuz bir durum yaşamınızı?