Merhaba hanımlar birkaç güne evime temizlikçi gelicek sabahtan akşama kadar dip köşe temizlik yapılacak öğlende gün menüsü gibi tabak hazırlıyayım çalışan ablalara diyorum sonrada peşine kahve yaparım sabah kahvaltısı vermeli miyim ya da öğlen normal yemek mi vermeliyim nasıl yapsam bilemedim ya ilk defa çağırıyorum ben böyle şeylere takıntılıyımdır evimden mutlu ayrılsınlar isterim