Balkonda uyuyoruz üstü açık uyumuş midesini üşütmüş belli ki sabah 5′ten beri kusuyor eşim işte, acile götürsem hastanelerde önümüzde 500 kişi oluyor, yemekte yemiyor bi parça, süt içirdim, soğuk algınlığı ilacı verdim, halılar kusmuk oldu eşim gelince söylenecek etraf kusmuk diye… Napcam kafayı yiycem ben