2 aylık bebeğimize gece beslemesinde karıştırıp 8 saat beklemiş (28 C) sütü içirdik (60cc). Gece doktor aradık apar topar hastaneye gitmek yerine. Bize anne sütünden zehirlenme olmaz, bağırsak florası bozulur telaşlanmayın dedi. Üzerinden 5 saat geçti farklı bir durum gözlemlemedik henüz ama çok tedirginim. Benzer durumu tecrübe etmiş biri var mı aramızda?