tazecikkbiranne bunlar benim bilgil ve deneyimlerime dayalı, o şekilde bahsedeyim. Benim bildiğim kadarıyla denediğiniz üç mama da bebeklere acı gelen mamalar. Sanırım gaz problemi olduğu için o tür mamalar tercih ettiniz ama bir de aptamil pronutra deneyin. Şekerli mama vs deniyor hakkında ama aslında öyle değil o konu başka bir konu, sadece bu mamayı birçok bebeğin daha kolay kabul ettiğini biliyorum. Pronutrada palm yağı yok artık, soya lesitini problem sadece. Golden goat içse keşke o en güzel bence. O da kalınızda olsun. Bir de reddediyor derken ne kadar reddediyor. Benim kızım da ilk verdiğimde anne sütünden sonra çok yadırgamıştı ama ben biraz ısrarcı oldum açıkçası, kucağıma alıp gezdirerek dikkatini dağıtarak verdim iki üç güne alıştı. Yeterince kızdırmadan ısrarcı oldunuz mu