Kızlar merhaba
5 yaş 9ay ve 3 yaş 1 ay oğullarımı belediyenin toplu sünnetine yazdırmıştım. aradılar ptesi bekliyolar. yaş olarak uygunlar mı, sürekli olumsuz yazılar okudum. sünnet öncesi muane edip yaşı uygun derler mi doğrudan alırlar mı. kesilse ikisi de ne gibi sorun yaşarız? lütfen biraz akıl verin napacam ben ya🥺