kursatmommy Selam kızlar 4 ay önce doğum yaptım dün regl oluyorum sandım kahverengi lekelenmem oldu akşam kesildi suan birşey yok normal mi
Teletabianteni kursatmommy ben 8 ay oldu doğum yapali. Benim hala lekelenme tarzında oluyor henüz tam adet oldum diyemiyorum
saremomm_ kursatmommy 5 ay olacak doğum yapalı benimde bir kere lekelenmem oldu bir daha olmadı doktorum normal dedi
perla_ kursatmommy 3 ay oldu doğum yapalı enson iki aylık ikken lekelenme şeklinde geldi hala görmedim
kursatmommy saremomm_ ay iyi bari bende gece uyandığımda aklıma takıldı bi google a yazdım yok yerleşme kanaması felan korktum 😅
Teletabianteni kursatmommy rica ederim. Düzenin oturmasi kiminde hemen olurken kiminde çok uzun sürüyor