Ayyyy kızlar şaka maka 10 gün olmuş ya 🤯
Neyse, geç kaldım ama dün kızımla uyuyakalmisim güncelleme yapamadan gitmişim. Şimdi, onun güncellemesini yaptım geldim.
Gece diğerlerine göre rahat geçti ama uykusunda vurmaları ağlamalari hırçınlıgi geceleri zorluyor. Dün meme istedikten sonra daha sıkı sarılıyorum sabır Taşına, hemen unutmasını beklemiyordum ama bu kadarı günde tekrar istemesi çok tuhaf geldi.
Siz naptınız bakalım, süreciniz nasıl ilerliyor?
Ben bu gidişle 30-40 günü postu açacağım 😂😂