seyma51 Kızlar 5 gün gecikmem var diye test yaptım. İlk 7-8 dakika içinde tek çizgiydi. Sonra evde bi yerde unuttum eşimle kaynanama gittik geldik. Eşim gördü iki tane çizgi var dedi ama en az 3-4 saat sonra oldu yani o kuruma çizgisi mi oluyor ?
Elfgrn seyma51 ilk 10 dakika içinde çıkan sonuç önemlidir. Sonradan çıkan çizgiler test kuruduğu için çıkmaktadır.