Oğlum 6ay 24 günlük kilosu 7 kilo. Herkes çok zayıf gelişmemiş diyor bana göre öyle değildi ben gelişimi kiloyla bağlamıyorum hareketleri iyi çünkü yavaş yavaş emeklemeye de başladı. Ama burada kim bebeğimi gördüyse 2 aylık bebeğe benziyor diyor çok üzülüyorum acaba ben bakamıyor muyum diye kendimi sorguluyorum. Sütüm başlarda iyiydi, ancak 2 aylıkken fazla stresli gün geçirdim. O gün bu gündür sütüm azaldı ve biz anne sütü mama ile devam ettik. Ek gıdaya da başladık şuanda Diş dönemindeyiz çık zorlanıyor hiç durmayan oğlum sadece uzanıyor inşallah bu günler geçer. Bebeği kilolu olan anneler hangi formul mama veriyorsunuz lütfen öneriye ihtiyacım var. Okuyup cevaplayan herkese şimdiden teşekkürler saygılar