Kızlar ben kızımı sadece 40 gün emzirebildim doğum sonrası depresyondan dolayı sütüm kesildi şuan 2 buçuk yaşında bu 5. Kez oluyor sol mememden süt geliyor ilk olduğunda 6 aylıktı kızım ara ara yine oldu az önce duştayken oldu normal bir şey mi bilgim yok açıkçası sadece annemde de aynı durum varmış 2. Çocuk için tedavi olması gerekmiş annemin babaannesinde de varmış ama yanılmıyorsam onların ki sürekli akan bir durum bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim ona göre hastaneye gideceğim de normal bir şeyse tantana çıkarmayayım 🥲