Havaların ısınmasından mı yoksa yine bir sendromun içinde miyiz ondan mı bilmiyorum net olarak yemek seçme sorunumuz başladı. Önceden de olurdu birkaç gün vermezdim ya da bir öğünde vermez sonra teklif ederdim, yerdi. Ama şimdilerde net reddediyor ve sadece tek bir şey istiyor : makarna🤦🏻♀️
Mesela kahvaltıda yumurta yemek istemiyor, makarna yap diyor. Sonra blogta şu yazıya bir göz attım. https://blog.mutlubebekleriz.com/bebeklerde-yiyecek-secme-sorunu/
Biraz tabaklarını süsleyeyim dedim, işte omletten surat, zeytinden göz, maruldan saç. Hevesi geçene kadar biraz yiyor. Sonra aklı başına gelince yine istemiyor 😅 Bir süre kendi haline bırakacağım üstelemek istemiyorum bir de bu aralar bir hastane sürecimiz var, o yüzden ekstra huysuzluk yaptığını düşünüyorum ve ona alan açıyorum. Bakalım sonrasına yine bakacağız. Siz de durumlar nasıl?