betulci Merhaba 🥹bebeğim 21 aylık aktif bir şekilde emiyor geçen gün ucunu ısırdı biraz hassasiyet oluştu şimdi kahverengi kısım çok kızarık ve emerken de canım yanıyor mastit başlangıcı olabilir mi dokununca da acıyor göğsüm 🥲
elisa2705 betulci Garmaston pomat kullanın çok iyi bi krem kızarıklığın geçmesi gerekiyor yoksa daha kötü olur . Ateşlenme yapar geneli ama hiç başıma gelmedi deneyimli arkadaşlar yazar umarım ..
dayes betulci ısırdığı için oluşan hassasiyetten dolayı acıyor olabilir, mastit olduğumda yanma, şişlik ama bölgesel şişlik değil göğsün tamamında şişlik, sertlik ve sertliğe bağlı aşırı rahatsızlık hissi vardı
-strongmother- betulci mastit göğüs ucu çatlaklarından ve yaralanmalarından meydana geliyor zaten büyük ihtimal mastit olmuşsunuz madefix de kullanabilirsiniz doğum yaptıktan sonra doktorum yazmıştı ve bitkisel olduğunu söyledi bir kere mastit oldum yeni doğum yaptığım zaman hemen geçirdi geçmiş olsun
Gokturkmom betulci mastitken göğsümün içinde sanki yumru var gibiydi ,oğlumu emzirmeyi bırakın o tarafta kucağımda bile tutamıyordum .Emzirirken ağlaya ağlaya emzirdiğimi biliyorum göğsüm tıkalıydı resmen sağım yaptığımda süt gelmiyordu sadece oğlum emince geliyordu.