Selam anneler 11 aylık kızım var onu çok seviyorum ama artık bir yandan da çocuk pişmanlıktır da diyorum böyle deyince kendime çok kızıyorum ama çok yoruldum :(( hele son zamanlar hiç uyumuyor aksam 10da yatırıyorum 2 de bi kalkıyor 5e kadar deliricem az kaldı ne istiyor anlamıyorum uyurken de saatte bir bağırarak kalkıyor. Hani 1 yaşına gelince çocuklar düzelir geceleri uyurdu tam tersi bizimki asla uyumuyor. Bu uyku durumundan çok yıldım artık. Yaramaz, hareketli olmasına bir şey demiyorum bebek, keşfedecek ama şu uykular beni yıldırdı var mı benim gibi olan :((