uykusuzanne__ ayyy Canim pazartesi günü bende yaşadım onu ağladım hatta agri dan biseye we odaklanmiyordum gecmis olsun geçer insaAllah aynı dediğin gibi benimde gözüme vuruyor Du zaten sürekli başım ağrır da alıştım ama bu geçen ki ilk6fefa yaşadım çok kötüydü