Beyzas01 zaten 26 aylıktan sonra hayat zorlaşıyor ya 3 yaş sendromu mu her ne haltsa artık 1 haftadır ağzımda aft çıktı
O kadar kızgın bi insana döndüm ki batıyor çocuğun hareketleri alıp başını gitmesi,bir yerlerimi yırtıyorum gel gitme kaybolma diye koşa koşa gidiyor umrunda değilim babası bi a dese aklı çıkıyor benim sözümün hükmü hiç yok gerçi bebek yani daha anlar mı anlamaz mı bilmiyorum da,anlıyor aslında işine geleni😏geceleri uyumak istemiyor yemek reddediyor bi şey olmayınca kendini pata küte yere atmalar ay rezalet bir de bende 13 haftalık hamileyim hayat 2 çocukluya daha zordur eminim
Benim çocuk gayet sakindi ama her şey 25-26dan sonra başladı şu an 28 aylık ama yani 2-3 ayda daha fazla bi yaşlandım