Benim oğlumda aynı böyleydi gece kesmeyi denedim üzüldüm devam ettim emzirmeye 20 aylıkken gündüz gece aynı anda kestim rahatlık varmış 2 yaşına kadar emzircem diyodum hep ama onun iyiliği için bitirdim tek seçeneğe düşünce aklı karışmıştı bence birde küçüktü algılayamamıştı ama sürekli konuştum anlattım salça sürüp bıraktırdım o da rahat etti bende uyku uyumaya yemek yemeye başladı istikrarlı olmak önemli ama doğru zaman da bence