Deniz06 Kızlar bu gün adetim biteli 4 gün oldu. Bu gün afedersiniz peçeteyle silerken açık pembe renginde kan geldi. Gece saatlerinde yine olmuş ve iç çamaşırıma bulaşmış koyu renkteydi. Bu durumu yaşayan var mı?
birazquality Deniz06 geçen reglimde benim de oldu adetim bittikten 3 gün sonra kahverengi akıntı geldi iki gün sonra bir gün kanama oldu sonra yine kahverengiye döndü böyle 5 6 gün sürdü bende spiral var spiralden kaynaklı olabileceğini söyledi doktor
Deniz06 annevebebegiii__ evet korunuyoruz. İlk bebeğimde de böyle olmuştu ama bi 15 gün sonra olmuştu. Bu çok erken geldiği için ihtimal vermedim
Deniz06 [silindi] ilk bebeğimde de adet bittikten 10-15 gün sonra kan gelmişti ama bu daha erken gelen bir kanama olduğu için yerleşme kanamasını düşünmedim