eksp evet benimkilere benzettim.
Ben normal doğum yaptım, bu döküntülerin sadece sezaryenle bağlantısı yok. Ben doğuma 2 gün kalaya kadar hiç çatlamamıştım, sonra çatlaklarla beraber karnım kaşınmaya başladı ama ne kaşıntı. Sadece kaşıntıydı Çatlaklardan olduğunu düşünmüştüm. Doğum yaptıktan sonra bir patladı bütün karnımı sardı önce. Tırnaklamamak için atletin üstünden tarakla kaşırdım çünkü dayanamıyordum. Ve sonra bütün vücuduma yayıldı. Kol bacak koltukaltı derken el ayak parmak aralarıma kadar. Tabiki önce Dermatolojiye gittim. Hamilelikte vücutta biriken safra tuzlarını vücut atıyor dedi. Kadın doğum doktorumda senin karaciğer fonksiyonların normaldi ama dedi. Alerjik bir şey değil. Doğumda vücutta oluşan bir şeyleri vücut atmaya çalışıyor. PUPP olarak geçiyormuş adı, tanıdığım 2 farklı cildiyeye de danışmıştım. Bu isimle araştırabilirsiniz. Tabi sonra tüm vücut olunca ben kremlerle yıkanmaya başladım. Azdırabilecek gıdalardan uzak durmam söylendi. Başta domates, salça, kuruyemiş, baharat, kırmızı meyveler, tuz gibi birçok şeyi yiyemiyordum. Kortizonlu kremler nemlendiriciler kullandım. İğne olmadım sadece krem kullandım. Bir de claritine hap vardı. 20 günde anca geçti. Çocuğa bulaşmasın diye emzirirken kollarımı örterdim çok yorucuydu. Fito krem vardı hatırladığım, advantan, hirudoid. Sabun duş jeli falan yasak sadece ılık su değebilir. Kaşıntıya dayanamadığımda duşa koşardım, ya da ıslak peçeteler koyardım. Kremler işe yaradı dediğim gibi 20.günde bitmişti şükür iz de kalmadı.