Cansuuecc ben böyle yaptığı zamanlar sofraya sadece tabak koyuyordum, herkese bir tabak herkes kendi tabağını tutacak vs diyordum. Bizimkilere çok taktığı dönem de ona ayrı şekilli şukullu tabak bardak vs aldık ilgisi oraya kaydı öyle öyle bıraktı şimdi sadece kendi tabağı ile ilgileniyor