Expigment krem kullandım düzenli olarak 1 ay. Renk tonum baya açıldı ama bırakınca yavaş yavaş eski haline döndü. 2 ay düzenli kullanmak gerekiyor kokusuna dayanabilirseniz tabi çok kötü kokuyor lohusayken kullandım eşimle ayrı yatıyoduk. Lohusalık bitince beraber yatınca süremedm kokudan dolayı 😅 gündüz de sürülmüyor güneş ışıgı vurmaması lazım çünkü ama öneriririm yani annemin 10 yıl önceki simsiyah hamilelik lekelerini bile gecirdi