degersizbirhayat_1 elisberam benim büyük oğlum şu an 7 yaşında hala dakikalarca çiğner beni deli eder küçükken de öyleydi ben hata yaptım hep pütürsüz yedirdim korktum kardeşi var 3 yaşında o bi taneyi yutana kadar kardeşi 3 lokma yiyor