bebeklihomee gizem1111 bebekler biraz düzen istiyor sanırım ya ben artık öyle düşünüyorum. Anneme veya kayınvalideme gidiyorum bazen sabahtan o gün bana zehir oluyor durmuyor asla
berenduruu Susuu28_ Çok şükür sadece 3 ay beni zorladı Şimdi de 11 aylık ve saat 21 de uyur sabah 7 de eşim işe gider oda sese uyanır. Atak falan da uğramadı yani Gayet iyiyiz
mehtap3423 bebeklihomee oğlum 2 yaşına girecek ben bile yaşıyorum tam yattı diyorum yatağa koydugumda gözleri tas gibi oluyor gece uykularım harap olmuş
bebeklihomee mehtap3423 kucakta uyumak istiyorlar heralde ama bizimde dinlenmeye ihtiyacımız var. Çok nadir memeyi kendi isteğiyle bırakıyor nasıl mide var bebişimde anlamadım yani
Susuu28_ berenduruu demek ki bebekten bebegee degisiyo ben surekli atak takip ettigimdem basima geldi sanki ilk defa dun gunduz 3 ten 8 e kadr uyumadi 8 de gece uykusuna gevti bende dedim aha ataga girdik takip edicem bakalim boyle gidermi
Minikbirprenses bebeklihomee malesef o aylar öyle sanırım bizimde aynıydı 3 .aydan sonra biraz düzeldi 4.ayda gene berbat oldu sabir sabır ya sabır☺️
berenduruu Susuu28_ atak falan da hiç takip etmedim. Ne zaman gelir ne zaman gider açıkçası bilmiyorum. Belkide o yüzden bize uğramadı
Susuu28_ berenduruu ayy ne guzel bu uygulamada ogrendim valla bende bi nevi uygulama psikoljimi bozuyo diyebilirim bende dusunmicem artk sonucta buyuyolar ya
berenduruu Susuu28_ uygulamaya çok girmemeye çalışın bence Ben öyle yapıyorum. Eskiden çok kullanırdım ve herkeste şu otizmli mi bu otizmli mi diye diye psikolojim bozulacaktı öyle görünce kendime sınırlama getirdim şimdi haftada 1 yada 2 bakarım