Minikalbim 1 yaşına girecek oğlmuz bebek arabası artık ağır geliyo dışarı tek çıkamıyorum yürümüyo denesefe şuan yürüyemiyo hangisini almak daha doğru olur sizce?
Merveeofs Minikalbim ikisi de mantıklı geldi bana 🤭 biz 1.5 yaşına kadar ikisini de dönüşümlü kullandık şu an bir tercih yapamadım yaa 🫣
Miracinannesi_ Minikalbim kesinlikle bisiklet 2 yasinda ebeveyn kontrollü bisiklet için ortalığı ayağa kaldırıyor bu yüzden parka gitmeye çekinir oldum
feyzanuur Minikalbim arada kalmıştım baston tipi bi araba daha aldım😄 kraft minorca. biraz büyüyünce zaten ne bisiklette ne arabada durmayacak ama araba olunca en azından dışarda yorulup uyuyunca yatabiliyor
dayes Minikalbim biz bir yaşından beri bisiklet kullanıyoruz ama asla bebek arabasında durmayan uyumayan bir bebekti. Ama sizinki dışarıda bebek arabasında uyuyorsa arabadan devam edebilirsiniz bence
Momm29393 Minikalbim uyku saatinde dışarda olmayacaksanız bisiklet kesinlikle zaten benim ve çevremden gördüğüm kadarıyla bir çok bebek 1,5 tan sonra binmiyor bebek arabasına ama bisikleti çok seviyorlar