Kızlar ben nisanın başında doğum yaptım iki ay geçti adet olmadım emziriyorum bu arada doğum sonrası kontrol amaçlı gittim doktorum hiç adet gördün mü diye sordu hayır Dedm emzirıyor müsün dedi evet dedim bir hap verdi kulan olursın bu bitikten sonra dedi bir hafta geçti biteli hala olmadım benim gibi olan var mı