Merhaba oğlum 8 aylık doğuştan su fıtığı var bu zamana kadar bekledik ama gösterdiğimiz her cerrah suyun biraz fazla olduğunu ve beklemeye gerek olmadığını ameliyat olması gerektiğini söyledi hafta içi ameliyat olacak daha önce bu ameliyatı olan var mı süreç nasıl geçti anestezi de verileceği için içim hiç rahat değil tecrübeli olanların yorumunu merak ediyorum