Kızlar kardeşimin düğünü var bebeğim 7aylik olacak normalde biberon iciyordu bu aralar biberon reddimiz var . Ya süt sağar ya mama veririm diyordum abiyemi de ona göre aldım simli falan. şimdi nasıl yapacağım bilmiyorum . ek gıda da hâlâ öğürüyor alışamadı. yanıma bi çorba bi püre alıyım desem yemez. birde gece uykusu olacak bebek arabasında normalde uyuyor sesten uyur mu acaba