sbnmcan Merhaba bebeğim 2.5 aylık her gece 11-12 arası uykuya geçiyor ve bu saatte ağlama krizine giriyor. Gazını çıkarıyor gündüzleri bir şey yok ne zaman gece oluyor her gece istisnasız ciddi bir ağlama krizine giriyor. Sebebi ne olabilir çözemiyorum
balkan77 sbnmcan 5 ay 8 günlük oğlum yaklaşık 1 aydır bunu yaşıyorum ağlayarak uyuyoruz şuan bile ayağımda sallıyorum ve yarım saat bağıra bağıra ağladı her gece aynı sorun
balkan77 sbnmcan geçmiyor aşkım çünkü 4.ay atağı diye bir şey var hayatımdan bezmiştim şimdi de diş vurdu beni 😂 her ay bir şey çıkıyor maalesef ben iyiye gitmemiz gerekirken biz geriye gidiyoruz komşular bir gün kapıya dayanacak dövüyor musun diye o derece ağlıyor uyumak istemiyor çünkü
sbnmcan balkan77 aynı lafı az önce ben söyledim ilerledikçe rahatlarsın dediler her gün bir önceki günü arıyorum. Canını alıyormuşum gibi ağlıyor.