Mytinyson Sizi çok iyi anlıyorum . Benim kızım da 2.600 kg doğdu . Göbek çevresi bir doktora göre 2 diğer doktora göre 3 hafta geriydi . Takipli olduğum doktor “ minyon bir kızın olacak “ demişti . Şu an 7 ay 23 günlük . Ama daha küçük duruyor . Hatta geçenlerde de avm de asansördeydik , bir yaşlı teyze maşallah var mı 4-5 aylık dedi . O kadar minik mi duruyor deyip biraz kötü oldum ama gülümsedim…Toparlamaya çalıştı olsun büyür vs . Yani doğumdan önce minyon olma durumuna kendimi hazırlamıştım ama anne yüreği işte küçük durunca tuhaf hissediyorum bazen ama elimden de bir şey gelmiyor.. Sağlıklı olsunlarda gerisi mühim değil ☹️