masall00_ 2 yas sendromuna giris 🥲 ama bu yasin caresi su suan cocugunuzda ona buyuk gelen anlamlandiramadigi hisler ve duygular yasiyor o yuzden sizin sakin olmaniz ve ona destek olmaniz cok onemli. 2 yasin puf noktasi su sinir koymak, duygu aynalamasi yapmak ve secenek sunmak. Yapabilecegi her sey icin secenek sunun orn ayakkabilarini kendin mi giymek istersin yoksa ben mi giydireyim gibi. Sınır koyma konusunda da cok net olmalisiniz ilk basta aglar ama siz net olmaya devam ettiginiz surece guvenli alani olursunuz ve orada daha huzurlu olur. Yani bolca anlayis, sabir, net olmak ve onun da birey olusuna saygi duyup ozgurluk alanlari yaratmak, duygularini anlamlandirabilmesi icin ayna olmak onemli. Bunlari yapabilirseniz 2 yasta cok rahat edersiniz 🌸 Soyledigim kavramlarin bazilari size yabanci geldiyse internetten bunlarla ilgili yaklasim konularinda destek alabilirsiniz bir cok video ve bilgi mevcut, kolay gelsin 😊