Bebeğim 1 yaşına giricek bu ay adetim gecikince çok korkdum geri çekilme ile dikkat ediyoruz ama ne olur ne olmaz yani bende gittim doğum kontrol hapı aldım ama çevremde herkes içme diyip duruyorlar eltilerim görümcem arkadaşlarım hiç biri kullanmıyormuş birşey olmaz diyorlar çok kararsı kaldım ya kullanıyormusunuz kullanan memnun kalam falan varmı