Öncelikle kg vermenizde engel bir vitamin eksikliği var mı ona bir baktırın daha sonrasında Bol su, bol hareket, şeker ve karbonhidratı minimuma indirince oluyor. 6 ay diyetisyenle çalışarak 15 kg verdim yürüyüş ya da pilates öneriyordu. Kabızluğım olduğu için sabahları zeytintağ içtim, çörek otu yağı ya da çörek otu yağı kapsülü, bir de akşamdan gün kurusu kayısıyı bir bardak suya koydum sabah suyu içip kayısıları yedim.bir de çay kahve çok tüketiyorsanız eğer ödem yapabiliyor günde 1-2 fincan çay kahve veriyordu bazen bir hafta kesinlikle kahve yoktu. Meyveleri de kontrollü bir şekilde yemekte fayda genelde gün içinde veriyordu diyetisyen bana