zeynepkuzey61 merhaba , sürekli etrafı keşfetmek istiyor asla ama asla emmiyor diyebilirim 1-2 dk max zorlamıyorum zaten biberon kullanmıyoruz acıkırsa emer diye düşünüyorum , kucağımda oturtuyorum , uykulara aşırı derecede direniyor çığlık kıyamet kopuyor gündüz uykularımız yarım saat uyutmak zulüm 4. Ay aşılarımızı olduk 🥹🤍