busbussss Kızlar iyi akşamlar, Arnor de Luxe Hotel & Spa gidip kalan var mı aranızda memnun kaldınız mı otelden?
ozdemirinannesi busbussss iki sene önce otium marine family clubs gittim o kadar güzel ve memnun kaldım ki şimdi ağustos başımda tekrar gideceğim sabırsızlanıyorum ❤️