Benim bebegimde 18 aylık ve kaç gündür bizde de durumlar aynı. Benimki doğduğundan beri gece çok uyanır gündüzde huysuzdur asla duran bir bebek değildir bunada alıştım ama şu 3-4 gündür ekstra uyanmaya ve huysuzluk yapmaya başladı bende araştırdım da 18 ay sendromu varmış 2 hafta sürüyormuş, aşırı inatçı ve anneye yapışık oluyormuş